Å komme i gang med Avare er raskt og enkelt
Avare aktiveres fra markedsplassen i økonomisystemet ditt. Per i dag finner du denne muligheten i Uni Economy, DNB Regnskap og Sparebankenes regnskapsløsning.
Trykker du aktiver, etableres Avare og knyttes til din regnskapsklient. Alt settes opp automatisk, og er klart til å tas i bruk med en gang. Avare benytter samme bruker/pålogging du allerede har i økonomisystemet.
Du vil motta faktura (per måned) fra Abacus Software for det antall brukere du til en hver tid bruker mot løsningen. Trenger du hjelp til å få på plass grunndata, eller tips til hvordan du får optimal bruk, kan du ta kontakt med Abacus. Her får du snakke med en av våre rådgivere.
Møt vårt team
For å være på Avare teamet, så er det viktig at man har allsidig erfaring. Vårt mål er å kunne gi kundene til Avare et løft i måten de gjør hverdagsrutinene sine på. Avare skal støtte og forenkle prosessene i bedriften, slik at investeringen i systemet skal gi positiv avkastning. Da trengs gode samtalepartnere i tillegg til god programvare.
Vi kan love deg
Du skal kunne ringe og prate med oss
Vi tilbyr telefonsupport til våre løsninger.
Møt noen av våre samarbeidspartnere
Avare kan også kjøpes gjennom våre samarbeidspartnere. Dette er bedrifter med erfaring med ERP-løsninger og ofte arbeider med Uni Micro sine økonomiløsninger.
Referanser
Les hva våre kunder sier:
«Jeg hadde et annet «logistikksystem» som ikke holdt mål før jeg tilfeldigvis kom i kontakt med Abacus og Avare. Dette var akkurat det logistikk systemet jeg trengte», forteller daglig leder Ketil Romnes i selskapet ST Marine (Senmor Trading AS), som er et selskap i Romnes-gruppen. Selskapet er grossist på service- og slitedeler til etter-markedet for båtmotorer og har ambisjoner om sterk vekst.